FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Tutaj znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące wynajmu obiektu wakacyjnego za pośrednictwem "atraveo by e-domizil".

Kwestie ogólne i pytania dot. konta wynajmującego

1) Czy mój obiekt nadaje się do reklamowania poprzez atraveo by e-domizil?

Twój obiekt nadaje się do reklamowania za pośrednictwem naszej sieci, jeśli zapewnia ono najemcom niezależność. Oznacza to, że powinno być tam co najmniej

  • miejsce do spania,
  • łazienka,
  • a także kuchnia lub aneks kuchenny z urządzeniami do gotowania, lodówką i zlewem.

Zakwaterowanie powinno być dostępne wyłącznie dla rezerwujących gości (tzn. nie ma np. wspólnej kuchni z innymi gośćmi).

Czy Twoje zakwaterowanie wakacyjne jest odpowiednio wyposażone? W takim razie nie możemy się doczekać, aż zostaniesz naszym klientem.

2) Czy mogę wynająć pokój gościnny za pośrednictwem atraveo by e-domizil?

Pokoje gościnne nie spełniają wymogów kompletnego zakwaterowania nadającego się do samodzielnego wyżywienia. Twoje zakwaterowanie powinno być mieszkaniem lub domem , który oferuje gościom co najmniej jedno miejsce do spania, łazienkę i kuchnię. Te pomieszczenia powinny być dostępne wyłącznie dla rezerwujących gości (nie dzielone z innymi gośćmi).

3) Ile będę musiał zapłacić za usługę atraveo by e-domizil?

Pracujemy na zasadzie sukcesu. Oznacza to, że pobieramy honorarium w wysokości 19,5% od płatności klienta dopiero po pomyślnym zakończeniu rezerwacji. Nie ma żadnych dodatkowych kosztów, korzystasz z naszej kompleksowej usługi całkowicie za darmo: od wsparcia przez nasz zespół ds. obsługi wynajmującego, przez korzystanie z konta wynajmującego, aż po marketing Twojego zakwaterowania przez nas w naszej szerokiej sieci dystrybucji. 



4) Dlaczego nie mogę się zalogować?

Jeśli masz problem z zalogowaniem się do konta wynajmującego, może to wynikać z kilku powodów:

1) Hasło jest nieprawidłowe.

Rozwiązanie: Kliknij na "Nie pamiętam hasła", aby otrzymać nowe hasło.

2) Poprzez ustawienia w przeglądarce (Google Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari itp.) zapisałeś nieaktualne hasło, które jest automatycznie wstawiane podczas logowania.

Rozwiązanie: Sprawdź automatycznie zapisane hasło, zaznaczając pole "Pokaż hasło" i wprowadź poprawne hasło.

3) Używasz nieaktualnej zakładki do logowania się do konta wynajmującego.

Rozwiązanie: Przejdź bezpośrednio na stronę owner.atraveo.com i spróbuj zalogować się tam.

Jeśli te wskazówki nie pomogą, skontaktuj się z nami (e-mail: [email protected]). W tym celu jak najdokładniej opisz problem, który występuje podczas logowania. 

5) Kiedy otrzymam swój dochód z wynajmu?

Dochód z wynajmu otrzymasz na tydzień przed przyjazdem gości, przelewem na swoje konto. Istnieje tylko jeden wyjątek: w przypadku pierwszej rezerwacji za naszym pośrednictwem płatność zostanie dokonana tydzień po przyjeździe. Nie musisz się martwić o płatności klienta, zajmiemy się tym za Ciebie.

6) Kiedy otrzymam dane kontaktowe gości?

Dane kontaktowe znajdziesz w koncie wynajmującego, w przeglądzie wszystkich rezerwacji, jak tylko goście otrzymają informacje o przyjeździe. Zazwyczaj wysyłamy je wraz z płatnością końcową. Jeśli potrzebujesz wcześniejszego kontaktu z gośćmi, daj nam znać.

7) Jak mogę przenieść mój obiekt/ moje konto na inną osobę?

W celu zmiany właściciela konieczne jest wykonanie następujących czynności:

  1. Nowy właściciel musi założyć nowe, odrębne konto właściciela z innym adresem e-mail oraz zaakceptować Ogólne zasady i warunki współpracy.
  2. Skontaktuj się z nami jako obecny właściciel umowny i poinformuj nas o żądaniu zmiany.
  3. Jeśl będziemy potrzebować dodatkowych informacji z wyprzedzeniem, zapytamy o nie w dodatkowym e-mailu.
  4. Następnie przeniesiemy wszystkie obiekty wakacyjne i rezerwacje na nowe konto.

8) Jak mam przechowywać informacje o przyjeździe moich gości?

Krok 1: Osoba kontaktowa i adres:

  • Jeśli to nie Ty jesteś osobą kontaktową lub osobą, która przekazuje klucze gościom na miejscu, najpierw utwórz dane kontaktowe tej osoby kontaktowej w menu "Mój profil" w koncie wynajmującego atraveo. Obowiązkowe jest podanie imienia i nazwiska oraz ważnego numeru telefonu.
  • Sprawdź, czy adres Twojego zakwaterowania w menu "Lokalizacja" jest prawidłowy. Wraz z powiązanymi współrzędnymi geograficznymi są to kluczowe dane dla gości, aby mogli znaleźć drogę do miejsca zakwaterowania.

Krok 2: Wprowadź dodatkowe informacje w koncie wynajmującego atraveo:

Teraz wprowadź wszystkie pozostałe informacje na koncie wynajmującego w menu "Informacje o przyjeździe". Na podstawie adresu obiektu wakacyjnego i informacji, które podajesz w tym menu, zestawiamy informacje o przyjeździe dla gości i wysyłamy je automatycznie przed ich podróżą. Następnie możesz w każdej chwili edytować swoje dane, klikając na ikonę ołówka.

W ten sposób dodaje się informacje o nowym przyjeździe:

Kliknij na znak plusa i podaj następujące informacje:

1) Określ, czy informacja o przyjeździe ma dotyczyć pojedynczego obiektu, grupy obiektów, czy też ma być informacją dla wszystkich Twoich obiektów w określonym regionie lub lokalizacji. Dwie ostatnie opcje są odpowiednie, gdy wszystkie miejsca noclegowe znajdują się w tym samym obiekcie i/lub gdy istnieje recepcja.

2) Jeśli nie jesteś osobą kontaktową/osobą odpowiedzialną za klucz na miejscu, wybierz do tego kontakt utworzony w menu "Mój profil".

3) Następnie określ okno czasowe, w którym goście mogą zakwaterować się w obiekcie i kiedy muszą je opuścić w dniu wyjazdu. Jeśli nie masz ustalonych godzin i wybierzesz opcję "do ustalenia", goście zostaną poinformowani, że muszą skontaktować się z Tobą lub osobą kontaktową przed rozpoczęciem podróży.

4) Wybierz odpowiednią odpowiedź na pytanie, w jaki sposób odbędzie się przekazanie kluczy.

  • Ważne: Jeśli klucze nie są przekazywane bezpośrednio w zakwaterowaniu wakacyjnym, pamiętaj, aby wybrać opcję "Klucze przekazywane przez osobę kontaktową", nawet jeśli sam jesteś osobą kontaktową.
  • Dodatkowe wyjaśnienia, takie jak notatka o miejscu przechowywania klucza, kod do zamka szyfrowego lub adres osoby odpowiedzialnej za klucz, można dodać w polu tekstowym poniżej. Informacje te mogą być również zapisane w kilku językach. Zalecamy wprowadzenie przynajmniej jednego tekstu w języku niemieckim i jednego w języku angielskim. Istnieje również możliwość wysłania kluczy pocztą, ale nie polecamy tego ze względu na możliwość ich zagubienia.
  • Możemy również poinformować gości, że powinni sami skontaktować się z Tobą przed przyjazdem w celu wyjaśnienia szczegółów dotyczących przekazania kluczy. Wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole poniżej pola tekstowego.

5) Możesz również zapisać wskazówki w wielu językach. Jest to szczególnie przydatne, jeśli zakwaterowanie jest trudne do znalezienia, możesz też wskazać parking i inne wskazówki dla gości.

  • Jeśli masz szkic dojazdu w pliku PDF lub JPG, możesz go dodatkowo przesłać. Wtedy dołączymy odpowiedni plik do informacji o przyjeździe.

9) Dodałem/zmieniłem brakujące informacje o przyjeździe po otrzymaniu rezerwacji. Czy jest coś, na co muszę zwrócić uwagę?

Poinformuj nas e-mailem o uzupełnieniu brakujących informacji lub zmianie istniejących informacji, abyśmy mogli wysłać informację o przybyciu do naszego wspólnego klienta. W e-mailu podaj również odpowiedni numer zapytania, abyśmy mogli bezpośrednio przyporządkować informacje do właściwej rezerwacji.

10) Dlaczego nie widzę wszystkich opinii moich gości na koncie wynajmującego?

W zależności od strony internetowej partnera, za pośrednictwem której goście wystawili opinię, opinia ta może nie zostać wprowadzona do naszego systemu i może być widoczna jedynie na stronie internetowej danego partnera. Niestety, nie mamy na to wpływu.

11) Czy mogę połączyć konto wynajmującego atraveo z moim channel managerem?

Niestety, połączenie atraveo by e-domizil z Twoim channel managerem nie jest możliwe. Możesz jednak zarejestrować się jako partner w naszej firmie macierzystej HomeToGo i tam korzystać z różnych opcji połączenia Twojego channel managera z innymi firmami.

12) Jak aktywować zakwaterowanie wakacyjne na poszczególnych platformach?

Nie jest wymagana oddzielna aktywacja dla poszczególnych platform. Kiedy zarejestrujesz się u nas, Twoje zakwaterowanie wakacyjne będzie automatycznie widoczne na wszystkich naszych platformach i setkach stron partnerskich! Przegląd naszej rozległej sieci dystrybucji można znaleźć tutaj: Sieć dystrybucji e-domizil i atraveo w skrócie.

Pytania dotyczące przedstawienia zakwaterowania wakacyjnego

1) Co muszę wziąć pod uwagę pod względem prawnym, robiąc zdjęcia mojego zakwaterowania wakacyjnego?

  • Niedozwolone jest eksponowanie osób na zdjęciach zakwaterowania, jeśli nie ma się wyraźnej zgody wszystkich przedstawionych osób na to, że zdjęcia mogą zostać wykorzystane do celów reklamowych i opublikowane w Internecie.
  • Dodatkowo prosimy również o unikanie nagrań, na których widać dzieci, ze względu na ochronę prywatności małoletnich. W związku z tym zastrzegamy sobie prawo do usuwania nagrań, w których widoczne są dzieci, bez komentarza, a nawet bez konsultacji.
  • Musisz być właścicielem praw do zdjęć lub być upoważnionym do dostarczenia nam zdjęć. Jeśli sam wykonałeś zdjęcia, to tak właśnie jest i nie masz się czym martwić. Jeśli zleciłeś wykonanie zdjęć fotografowi, umowa zazwyczaj określa, że prawa do ich wykorzystania przechodzą na Ciebie. W razie wątpliwości zapytaj fotografa o prawa do wykorzystania.

2) Jaki jest najlepszy sposób na zrobienie zdjęć mojego zakwaterowania wakacyjnego?

W ten sposób można zrobić atrakcyjne zdjęcia zakwaterowania wakacyjnego:

  • Zanim zrobisz zdjęcia, zakwaterowanie wakacyjne powinno być wysprzątane i pięknie przygotowane.
  • Upewnij się, że masz dobre warunki oświetleniowe. Rób zdjęcia, gdy jest ładna pogoda i w świetle dziennym. W razie potrzeby otwórz okna lub włącz światło.
  • Rób zdjęcia w orientacji poziomej, aby zagwarantować optymalne wyświetlanie w Internecie.
  • Nie pokazuj żadnych osób.
  • Stwórz zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne ujęcia swojego zakwaterowania.
  • Zrób dużo zdjęć: optymalnie zaoferuj co najmniej 15 ujęć swojego zakwaterowania.
  • Twórz zdjęcia w dobrej rozdzielczości, co jest łatwe do zrobienia na dzisiejszych smartfonach. Gdy robisz zdjęcia smartfonem w trybie krajobrazowym, mają one około 4000 pikseli szerokości. Zdjęcia mniejsze niż 1500 pikseli są zdecydowanie za małe lub są zbyt spikselowane.
  • Wybierz atrakcyjne główne zdjęcie do swojej prezentacji: w przypadku domów wakacyjnych na przykład będzie to ujęcie w plenerze przy dobrej pogodzie. W przypadku mieszkań wakacyjnych zrób zdjęcie najpiękniejszego pokoju.
  • Upewnij się, że obrazy są tak ostre, jak to tylko możliwe, i nie ma na nich żadnych rozmytych obszarów.

Szczegółoweinstrukcje i wideo dotyczące fotografowania zakwaterowania znajdziesz również w naszym dziale z poradnikami.

3) Co muszę wziąć pod uwagę, opisując zakwaterowanie wakacyjne?

Dobry i znaczący tekst jest bardzo ważny, aby uzyskać rezerwacje w swoim zakwaterowaniu. Szczegółowy opis tego, jak stworzyć idealny tekst o zakwaterowaniu wakacyjnymznajdziesz w naszym poradniku. Dla ułatwienia, poniżej przedstawiamy najważniejsze wskazówki:

Opisz jaki to typ zakwaterowania wakacyjnego, dla ilu osób jest przeznaczony i gdzie dokładnie się znajduje:

  • Dom wakacyjny czy mieszkanie wakacyjne?
  • Dom wolnostojący, kamienica, szeregówka?
  • W jakiej miejscowości znajduje się zakwaterowanie i w jakiej okolicy? Na przykład czy znajduje się w centrum miasta, czy raczej z dala od niego? Czy znajduje się w spokojnej okolicy czy w centrum? Czy znajduje się w miejscowości wypoczynkowej? Czy znajduje się w pobliżu lasu, szlaków turystycznych, plaży lub w ośrodku narciarskim?
  • Czy właściciel, inni goście lub inni sąsiedzi mieszkają na tej samej posesji?

Jaka jest dokładna wielkość i układ zakwaterowania wakacyjnego?

  • Ile metrów kwadratowych ma powierzchnia mieszkalna?
  • Czy jest więcej niż jedno piętro?
  • Które pokoje są na którym piętrze?
  • Czy we wszystkich pomieszczeniach jest ogrzewanie i/lub klimatyzacja?

Opisz dokładniej przynajmniej następujące pomieszczenia:

  • wszystkie sypialnie ze wskazaniem rodzaju i szerokości łóżek, a także liczby osób, które mogą w nich spać. Czy zapewniasz łóżeczko dziecięce?
  • Pokój dzienny z możliwym dodatkowym miejscem do spania (np. kanapa, łóżko rozkładane itp.) i innym wyposażeniem, jak np. rodzaj podłączenia TV, miejsca do siedzenia itp.
  • Kuchnia z dokładnym wyposażeniem (np. kuchenka, piekarnik / mini piekarnik, mikrofalówka, ekspres do kawy, lodówka, zmywarka itp.).
  • Łazienka z dokładnym wyposażeniem, takim jak prysznic i/lub wanna, jacuzzi, sauna itp. Czy jest dodatkowa toaleta dla gości?

Jak wygląda i jak duży jest teren zewnętrzny?

  • Czy jest ogród/taras z meblami ogrodowymi, parasolem i/lub grillem? Jaki to jest rodzaj grilla?
  • Jeśli jest basen, to jak jest długi, szeroki i głęboki? Czy jest on dostępny wyłącznie dla gości?
  • Czy teren zewnętrzny jest dostępny do wyłącznego użytku, czy trzeba go dzielić z innymi gośćmi?
  • Czy obszar zewnętrzny jest osłonięty przed widokiem z zewnątrz i/lub ogrodzony? Jeśli pozwalasz na pobyt zwierząt domowych: informacja o granicy na posesji lub terenie zewnętrznym jest ważna dla właścicieli psów.
  • Jeśli nie ma ogrodu: czy jest balkon? Jeśli tak, to jak jest duży? Czy jest zadaszony i czy są tam meble zewnętrzne?

Jak wygląda zaplecze parkingowe?

  • Jak daleko od miejsca zakwaterowania znajdują się parkingi i dla ilu samochodów jest miejsce?
  • Czy parkingi są bezpłatne, czy są na posesji miejsca zakwaterowania?
  • Czy jest garaż i/lub dodatkowe zamykane miejsce na rowery/e-rowery lub wózek?

Na jakie cechy szczególne należy zwrócić uwagę?

  • Czy zakwaterowanie wakacyjne jest wolne od barier/przystosowane do wózka inwalidzkiego? Czy jest tam winda?
  • Czy są jakieś specjalne udogodnienia, np. bezpłatny internet przez WLAN, rowery, które można wypożyczyć bezpłatnie lub za opłatą, zabawki dla dzieci, łóżeczko i krzesełko dla dziecka?
  • Czy istnieją jakieś potencjalne zagrożenia, takie jak stroma droga dojazdowa, lokalizacja bezpośrednio na wzgórzu / blisko jeziora / przy głównej drodze itp.?
  • Czy istnieją inne udogodnienia dla gości, które mogą być wykorzystane do promowania Twojego zakwaterowania, takie jak darmowe sprzątanie końcowe, zaopatrzona lodówka po przyjeździe lub zniżki na obiekty rekreacyjne na miejscu?

Jakie są odległości do podstawowych puntów usługowych, obiektów rekreacyjnych i atrakcji?

Przynajmniej odległość do najbliższego supermarketu i restauracji powinna być wymieniona i opisana bardziej szczegółowo. Wskazówki dotyczące innych miejsc na wyjścia, przykłady wycieczek i obiektów rekreacyjnych (np. basenu) są również pomocne dla gości.

4) Dlaczego nie otrzymałem rezerwacji?

To, że zakwaterowanie wakacyjne nie jest zarezerwowane, może mieć różne przyczyny. Zasadniczo warto najpierw dokonać porównania z innymi zakwaterowaniami wakacyjnymi w okolicy, aby sprawdzić, jak potencjalni goście postrzegają Twoje zakwaterowanie wakacyjne w bezpośrednim porównaniu.

Dodatkowo sprawdź następujące ważne czynniki:

  • Czy ceny, dni przyjazdu i minimalne okresy wynajmu są wszędzie zapisane, tak aby Twoje zakwaterowanie wakacyjne można było rzeczywiście zarezerwować?
  • Czy dni przyjazdu i minimalne okresy wynajmu są wystarczająco elastyczne? Zalecamy nieustawianie minimalnych okresów wynajmu na więcej niż 7 dni i dopuszczenie jak największej liczby dni w tygodniu jako dni przyjazdu.
  • Czy Twoje ceny są rozsądne i porównywalne z podobnymi ofertami w regionie?
  • Czy Twoje ceny są przejrzyste i nie ma zbyt wysokich (związanych z osobą) kosztów dodatkowych, które mogłyby odstraszyć potencjalnych gości?
  • Czy prezentacja Twojego zakwaterowania wakacyjnego jest aktualna i kompleksowa? Dotyczy to w szczególności informacji o wyposażeniu, opisu, a zwłaszcza jakości zdjęć.
  • Czy wyposażenie i umeblowanie Twojego zakwaterowania wakacyjnego jest wystarczająco atrakcyjne i nowoczesne?
  • Dla jakiej grupy docelowej przeznaczone jest przede wszystkim Twoje zakwaterowanie wakacyjne? Czy udogodnienia, ceny, dni przyjazdu, minimalny okres wynajmu i styl wnętrza są odpowiednie dla tej grupy docelowej? Wskazówka: Prawie połowa wszystkich rezerwacji za pośrednictwem naszej sieci to rodziny z dziećmi, które chcą spędzić relaksujące wakacje trwające 7-14 dni. Pamiętaj też, że nieco ponad 20% naszych gości podróżuje z psem.

Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak odkryć i lepiej trafiać do swoich odbiorców, sprawdź nasz przewodnik.

  • Jakie jest ogólne zapotrzebowanie na wakacje w Twoim regionie? Czy Twoje zakwaterowanie wakacyjne znajduje się w typowym regionie wakacyjnym, czy raczej nieco na uboczu? Czy liczba urlopowiczów jest wystarczająca? Jak rozmieszczony jest popyt w ciągu roku i jaka jest podaż zakwaterowania wakacyjnego? Czy istnieje możliwość, że podaż po prostu przewyższa popyt w tym czasie, a zatem dostosowanie cen, udogodnień lub opisu może być potrzebne, aby uczynić Twoje miejsce bardziej atrakcyjnym?
  • Jeśli Twoje zakwaterowanie wakacyjne było w przeszłości częściej rezerwowane, pomocne może być również dokładniejsze porównanie, jakie zmiany zaszły od tamtego czasu.

5) Jak mogę zwiększyć obłożenie mojego zakwaterowania wakacyjnego?

Prostym sposobem na przyciągnięcie większej liczby potencjalnych gości i zwiększenie obłożenia zakwaterowania, zwłaszcza poza sezonem, są elastyczne dni przyjazdu i minimalne okresy wynajmu oraz rozsądne ceny.

Dlatego należy umożliwić przyjazd w dowolny dzień tygodnia i unikać zbyt długiego minimalnego okresu wynajmu.

  • Oznacza to, że Twoje zakwaterowanie wakacyjne może być znacznie częściej wyświetlane na listach wyników wyszukiwania – również wtedy, gdy zakwaterowania szukają potencjalni goście z bardziej nietypowymi oczekiwaniami.
  • Krótkie wyjazdy są szczególnie popularne wiosną, więc krótsze minimalne okresy wynajmu będą wtedy zaletą.
  • Nawet ewentualne kilkudniowe luki w kalendarzu można zazwyczaj domknąć w ten sposób.

Jak ustawić dni przyjazdu i minimalny okres wynajmu w koncie wynajmującego:

  • W menu cen wybierz przycisk "więcej ustawień (np. dni przyjazdu)".
  • Ustawienia można wprowadzić w każdym okresie, w którym określona jest cena.
  • Dzięki temu można ustalić indywidualne czasy przyjazdu i minimalne okresy wynajmu dla poszczególnych okresów sezonowych. Na przykład możesz ustawić wynajem na tydzień z tylko jednym dniem przyjazdu w sezonie wysokim i z bardziej elastycznym ustawieniem w sezonie niskim.

Pytania dotyczące rezerwacji

1) Czy muszę potwierdzić rezerwację gościa?

Nie, zrobimy to za Ciebie. Zajmujemy się wszystkimi zadaniami i komunikacją z gościem do momentu jego przyjazdu do miejsca zakwaterowania.


2) Jak wygląda procedura rezerwacji?

Procedura rezerwacji:

  • Po dokonaniu nowej rezerwacji za pośrednictwem naszej sieci otrzymasz wiadomość e-mail od [email protected] ze wszystkimi szczegółami rezerwacji.
  • Opcjonalnie możesz również otrzymać od nas wiadomość SMS. Jeśli jeszcze nie korzystasz z tej usługi: Aktywuj bezpłatną usługę SMS w swoim obszarze właściciela w menu "Mój profil".
  • Zajmiemy się realizacją płatności.
  • Po otrzymaniu płatności od klienta wyślemy gościowi informacje o przybyciu, jak również Tobie – dane kontaktowe gościa.


3) Co to jest rezerwacja opcyjna?

Rezerwacji opcyjnej dokonujemy zawsze wtedy, gdy chcemy poczekać na otrzymanie płatności od klienta – na przykład dlatego, że termin podróży jest stosunkowo bliski lub trzeba jeszcze doprecyzować szczegóły.

Do momentu otrzymania płatności lub do ustalonego przez nas terminu płatności odpowiedni okres podróży w kalendarzu zakwaterowania wakacyjnego pozostaje zajęty na wszelki wypadek. Jak tylko otrzymamy płatność od gości, wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.

Jeśli płatność od klienta nie wpłynie w terminie, usuniemy rezerwację opcyjną i ponownie zwolnimy termin podróży w kalendarzu. Na pewno wyślemy do Ciebie maila z informacją również w tej sprawie.

4) Otrzymałem rezerwację, ale nie otrzymałem maila o rezerwacji. Co mam zrobić?

Sprawdź folder na spam. Aby nasze wiadomości nie trafiały do folderu na spam, zalecamy zapisanie adresu e-mail [email protected] w książce adresowej.

Inne adresy e-mail, za pośrednictwem których kontaktujemy się z Tobą i które w związku z tym powinieneś również zapisać, to:

[email protected]

Obsługa kalendarza za pomocą iCal

1) Czym jest iCal?

iCal to format używany do synchronizacji danych o obłożeniu w różnych kalendarzach cyfrowych. Jest to opcja całkowicie darmowa i nie jest wymagana żadna wiedza z zakresu informatyki. Dla właścicieli zakwaterowania wakacyjnego iCal to idealny system do automatycznego dopasowania obłożenia zakwaterowania wakacyjnego na różnych portalach. Eliminuje to ryzyko podwójnych rezerwacji i czasochłonne, ręczne prowadzenie kalendarza.

Tutaj znajdziesz szczegółowe instrukcje, jak korzystać z iCal.

2) Jak używać iCal jako kalendarza?

Za pomocą iCal można eksportować dane o obłożeniu miejsca zakwaterowania do innych portali, tak samo jak można importować dane o obłożeniu z innych portali do kalendarza atraveo, czyli synchronizować je z innymi kalendarzami. Wymiana działa w obu przypadkach poprzez link iCal, który jest tworzony do każdego obiektu. 

3) Jak mogę wyeksportować mój kalendarz atraveo do innych portali?

Aby wyeksportować swój kalendarz atraveo do innych kalendarzy, skopiuj link iCal, który znajdziesz w menu "Kalendarze", i skopiuj go do odpowiedniego pola na dowolnym innym portalu, z którego korzystasz.

4) Jak mogę zsynchronizować moje kalendarze na innych portalach z kalendarzem atraveo?

Skopiuj i przenieś link iCal do swojego zakwaterowania wakacyjnego na dowolnym innym portalu, z którego korzystasz.

Możesz go wpisać w koncie wynajmującego atraveo. W tym celu znajdź zakwaterowanie wakacyjne i przejdź do menu "Kalendarz". Przycisk "Dodaj interfejs iCal" otwiera pole, do którego można skopiować link.

image-tag