Login

Informacje ogólne i ciekawostki

Co to jest atraveo?

atraveo jest obszerną bazą domów wakacyjnych w internecie z ponad 300.000 ofertami domów i mieszkań wakacyjnych w Europie i na całym świecie. Oprócz dużego wyboru wybitnymi cechami tej zintegrowanej usługi pośrednictwa są sprawdzone oceny klientów i ogólna gwarancja najlepszej ceny. atraveo zapewnia promocję za granicą – poprzez własną markę atarveo i TUIvillas.com jak i we współpracy z wiodącymi portalami turystycznymi. Przedsiębiorstwo to jest twórcą własnego systemu rezerwacji IBE5 i prowadzi kompleksowy serwis obsługi klienta w dziesięciu językach. atraveo zostało utworzone w 1997 roku i jest firmą należącą do TUI GROUP.

Jak mogę znaleźć kwaterę na wypoczynek?

Podajcie Państwo w wyszukiwarce swój cel podróży, proponowany termin, czas trwania wyjazdu i najlepiej także liczbę osób, z którymi chcielibyście wyjechać. W trzecim kroku wyszukiwania możecie Państwo oprócz tego podać, czy chcecie zabrać zwierzę domowe. Jeśli przykładacie Państwo duże znaczenie na określone wyposażenie lub basen, możecie to również podać podczas wyszukiwania. Teraz kliknijcie na „Pokaż oferty”, a atraveo zestawi listę dostępnych domów wakacyjnych. To może potrwać kilka sekund.

Aby ułatwić Państwu porównanie cen, lista wyszukiwania zawiera ceny, które zostały wyliczone dla Państwa specjalnego układu wyszukiwania: termin podróży i czas trwania, liczba osób, a nawet dopłata za psa są w miarę możliwości zawarte w cenie. Lista wyników wyszukiwania zawiera tylko najważniejsze dane na temat każdej oferty. Aby dowiedzieć się więcej, wykorzystajcie Państwo podgląd klikając na „Szczegóły”, aby przejść do prezentacji obiektu.

Jak funkcjonuje rezerwacja?

Wyszukaliście Państwo dom wakacyjny na swój urlop? W takim razie w opisie obiektu kliknijcie na przycisk „Przejdź do rezerwacji”. Teraz pojawi się formularz rezerwacyjny, na którym możecie Państwo także wybrać termin podróży i liczbę osób, tak że będzie wyliczona i wyświetlona cena. Prosimy teraz o wypełnienie pól formularza rezerwacyjnego i nie zapomnijcie podać imion i wieku współtowarzyszy podróży (także niemowląt i dzieci). W zależności od wybranego domu możecie Państwo wybrać świadczenia możliwe do zarezerwowania (np. pościel), zakupić ubezpieczenie turystyczne, jak i określić formę płatności. Na koniec prosimy przeczytać i zaakceptować ogólne warunki umowy oferenta i atraveo i kliknąć na "Rezerwuj wiążąco", aby zakończyć polecenie dokonania rezerwacji. Jeśli wybraliście Państwo płatność kartą kredytową, będziecie zapytani o dane Państwa karty kredytowej. Dla Państwa bezpieczeństwa odbywa się to w oddzielnym kroku rezerwacji. Na następnej stronie otrzymacie Państwo podsumowanie waszej rezerwacji, które możecie Państwo wydrukować lub zapisać. Teraz Państwa poleceniem dokonania rezerwacji zajmie się atraveo. Jak tylko rezerwacja ta będzie potwierdzona, otrzymacie Państwo od nas wiadomość email z pozostałymi informacjami. Prosimy pamiętać, że Państwa rezerwacji nie możemy przyjąć telefonicznie.

Co zawiera gwarancja „What you see is what you get"?

W związku ze swoim prawnym zobowiązaniem atraveo gwarantuje: "What you see is what you get" – "To co widzisz, to również dostaniesz!” Opisy wszystkich oferowanych na stronie atraveo kwater odpowiadają w istotnych szczegółach faktom. Do tego wszyscy współpracujący oferenci zobowiązali się przed rozpoczęciem współpracy w stosunku do atraveo. Ponadto, potwierdzenie rezerwacji tworzy jasne warunki umowne dla gościa. Jeżeli zaistnieje powód do reklamacji a oferent danej kwatery nie zaradzi problemowi, możecie Państwo zwrócić się w tym wypadku do atraveo. My zapewnimy Państwu dogodne i niebiurokratyczne rozwiązanie.


Warunki gwarancji:

Jeśli podczas Państwa pobytu na miejscu stwierdzicie jakieś braki, musicie natychmiast o nich poinformować swojego oferenta kwatery lub jego przedstawiciela, tak aby dać mu możliwość rozwiązania danego problemu. W sporadycznych przypadkach w grę może wchodzić kwatera zastępcza. Jeśli dana reklamacja pozostaje na miejscu bez rozwiązania, powinniście Państwo zwrócić się do swojego oferenta pisemnie najpóźniej dwa tygodnie po powrocie z urlopu. Prosimy załączyć, jeśli to możliwe, jakieś dowody. Opcjonalnie możecie Państwo wysłać swoją reklamację także do atraveo, my przekażemy ją dalej do oferenta. Jeśli oferent nie odpowie na nią w ciągu sześciu tygodni od otrzymania reklamacji lub nie uda mu się w ciągu ośmiu tygodni osiągnąć żadnego porozumienia, wówczas atraveo podejmuje się próby pośrednictwa, na przykład poprzez propozycję ugody. Jeśli także to nie przynosi sukcesu, w sprawę wkracza atraveo, jeśli Państwa roszczenia wydają się być uzasadnione i jeśli Państwo w odpowiedzi odstąpicie od żądań w stosunku do oferenta.

Ograniczenie: Niezależnie od ewentualnego umownego lub prawnego zastrzeżenia w stosunku do oferenta kwatery wakacyjnej gwarancja ta odnosi się wyłącznie do samej usługi zakwaterowania i wyklucza zastąpienie / rekompensatę przyjazdu lub wyjazdu lub tak zwanej utraty przyjemności z urlopu. Gwarancja ta jest ograniczona do wysokości rzeczywiście zapłaconej ceny najmu lub podróży jak i kosztów dodatkowych. Refundacja różnic wynikających z opisu obiektu, refundacja za wynikłe przypadki siły wyższej (takiej jak np. burza, pożar), są wykluczone.

Co to jest gwarancja najlepszej ceny?

Gwarantujemy najlepsze ceny: NIgdzie indziej nie znajdziecie Państwo tańszych cen niż w atraveo. Ta gwarancja obowiązuje dla wszystkich oferowanych kwater i wszystkich terminów. Jeśli jeszcze w dniu dokonywania rezerwacji odkryjecie państwo U innego oferenta online dopasowaną i dostępną ofertę podróży od tego oferenta po tańszej cenie, my zwrócimy różnicę kwot. Obowiązkowo płatne koszty dodatkowe są wliczane przy porównywaniu cen. I oczywiście oferta porównywana z naszą musi zgadzać się pod względem terminu, liczby osób itd. Prześlijcie Państwo po prostu ofertę jak i dowód dostępności na adres serwisobslugiklienta@atraveo.pl, a my zapłacimy różnicę.

Jak mogę oddać ocenę?

Czy znacie Państwo jakiś oferowany obiekt noclegowy z własnego doświadczenia? W takim razie możecie je Państwo ocenić. W tym celu kliknijcie Państwo na „Oceń ten obiekt” i wypełnijcie odpowiednie pola. Możecie Państwo także ocenić tylko odwiedzaną miejscowość, a więc bez względu na odwiedzany obiekt. Wybierzcie Państwo w naszej wyszukiwarce kraj, region i miejscowość i rozpocznijcie wyszukiwanie. Kliknijcie Państwo na liście wyszukiwania na zakładkę o danej miejscowości. Tam można dodać ocenę danej miejscowości, "Oceń tę miejscowość". Oczywiście możecie Państwo napotkać tylko na wypowiedzi, które odpowiadają prawdzie i które mogą być sprawdzone. Bez konsultacji z Państwem nie dokonujemy zmiany w Państwa ocenach i publikujemy je online niezmienione.

Dla wynajmujących: Czy mogę dać ogłoszenie o moim domu wakacyjnym w atraveo?

Posiadacie Państwo domy wakacyjne lub apartamenty i chcecie zwiększyć obłożenie i dotrzeć do większej liczby klientów? Przy tym chcecie zachować kontrolę nad wynajmem i nie chcecie godzi się na jakiekolwiek ograniczające Państwa zobowiązania? Z atraveo, największą bazą domów wakacyjnych w internecie, prezentujecie Państwo swoje obiekty wakacyjne w całej Europie. My przejmujemy aktywne pośrednictwo i promocję – bez żadnego ryzyka dla Państwa jako partnera produktu.

Pozostase informacje

Ceny i koszty dodatkowe

Co to jest gwarancja najlepszej ceny?

Gwarantujemy najlepsze ceny: NIgdzie indziej nie znajdziecie Państwo tańszych cen niż w atraveo. Ta gwarancja obowiązuje dla wszystkich oferowanych kwater i wszystkich terminów. Jeśli jeszcze w dniu dokonywania rezerwacji odkryjecie państwo U innego oferenta online dopasowaną i dostępną ofertę podróży od tego oferenta po tańszej cenie, my zwrócimy różnicę kwot. Obowiązkowo płatne koszty dodatkowe są wliczane przy porównywaniu cen. I oczywiście oferta porównywana z naszą musi zgadzać się pod względem terminu, liczby osób itd. Prześlijcie Państwo po prostu ofertę jak i dowód dostępności na adres serwisobslugiklienta@atraveo.pl, a my zapłacimy różnicę.

Jak mogę obliczyć cenę całkowitą?

Prosimy wybrać powyżej w opisie obiektu swój termin podróży, czas jej trwania jak i liczbę osób i ewentualnie liczbę zwierząt domowych, które będą zabrane. Cena całkowita zostanie wówczas z reguły obliczona automatycznie. Przy tym jest podane, jakie świadczenia zawiera cena lub jakie świadczenia zostały już wliczone. Podane zostanie również, czy można zarezerwować świadczenia dodatkowe takie jak pościel lub sprzątanie końcowe. Wskazówka: Podajcie Państwo już przy wyszukiwaniu swój termin, czas trwania pobytu i liczbę osób oraz czy zabieracie zwierzęta domowe. Wówczas już na liście wyszukiwania pokazane będą ceny całkowite, tak że będziecie Państwo mogli wygodnie porównać je.

Jakie są świadczenia dodatkowe?

W opisie obiektu podane jest, jakie świadczenia są zawarte już w cenie najmu, które świadczenia można zarezerwować wcześniej i które można zapłacić na miejscu. Jeśli można zarezerwować je wcześniej, prosimy podać je już przy Państwa rezerwacji.

Czy zabierając mojego zwierzaka domowego powstają dodatkowe koszty?

Aby dowiedzieć się, czy za zabranie zwierzęcia domowego powstają dodatkowe koszty, prosimy sprawdzić informacje o cenie. Więcej wskazówek na temat zabierania zwierzęcia domowego znajdziecie Państwo w punkcie "Czy można zabrać zwierzę domowe?"

Czy muszę płacić opłatę klimatyczną?

Czy w danej miejscowości trzeba uiścić opłatę klimatyczną, uregulowane jest to w statucie gminy w danej miejscowości turystycznej. Jeśli posiadamy takie informacje, podajemy je w opisie obiektu. Prosimy pamiętać jednak, że wysokość opłaty klimatycznej może zostać zmieniona bez zapowiedzi przez miejscowe urzędy.

Czy muszę zapłacić kaucję i jak mogę ją odzyskać?

Niektórzy oferenci żądają kaucji dla zabezpieczenia się przed szkodami lub kosztami dodatkowymi wyrządzonymi przez gości. To, czy trzeba zapłacić kaucję i w jakiej wysokości, podane jest w danej prezentacji obiektu. W większości przypadków należy uiścić kaucję w walucie danego kraju w gotówce na miejscu. W pojedynczych przypadkach kacuję można wpłacić kartą kredytową. Jeśli kaucja jest zapłacona z góry wraz z rachunkiem, będzie ona przekazana wanyjmującemu. Za zwrot kaucji odpowiedzialny jest zawsze wynajmujący. Jeśli zwrot kaucji przewidziany jest przez wynajmującego przelewem, prosimy podać mu przed wyjazdem swoje dane konta bankowego, które składają się z IBAN i BIC.

Rezerwacja i warunki płatności

Jakie są warunki płatności w atraveo?

Formy i warunki zapłaty są uzależnione od wybranego obiektu, okresu czasu między rezerwacją a przyjazdem, od kraju, w którym mieszka klient, jak i od innych czynników. Jakie warunki płatności obowiązują w Państwa przypadku, znajdziecie Państwo w zleceniu rezerwacji. Tutaj jest także podane, czy obliczona jest opłata (np. przy płatności kartą kredytową). Ogólne informacje na temat form płatności i warunków płatności znajdziecie Państwo także w naszych warunkach umowy. A w razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Jak zabezpieczone są pieniądze klientów? Otrzymam przy rezerwacji poświadczenie gwarancji ubezpieczeniowej?

Bezpieczeństwo pieniędzy klientów jest dla nas najważniejszym priorytetem. Jeśli zdecydujecie się Państwo na jakąś kwaterę u naszego organizatora usług turystycznych z naszej oferty, otrzymacie wraz ze swoim potwierdzeniem rezerwacji gwarancję ubezpieczeniową lub porównywalny dokument, poprzez który organizator turystyczny dokumentuje, że pieniądze klientów są odpowiednio zabezpieczone ustawowo na wypadek ogłoszenia upadłości organizatora turystycznego. Więcej szczegółów na ten temat znajdziecie Państwo w informacjach znajdujących się w poleceniu rezerwacji we fragmencie formy płatności.

Aby móc oferować Państwu możliwie różnorodne kwatery wakacyjne, atraveo współpracuje nie tylko z organizatorai turystyki lecz także z agencjami domów wakacyjnych, parkami rozrywki i niezliczonymi prywatnymi wynajmującymi z całej Europy. Z reguły ci oferenci nie są ustawowo zobowiązani zabezpieczyć formalnie pieniądze klientów. Abyście mogli Państwo spokojnie wyjechać na urlop, my sprawdzamy wszystkich organizatorów turystycznych, lokalnych partnerów i prywatnych gospodarzy przed podjęciem ich do oferty turystycznej pod względm wydajności i niezawodności. Z reguły wpłacacie Państwo cenę za podróż lub cenę najmu wygodnie do atraveo, a my przejmiemy za Państwa uregulowanie płatności z danym oferentem.

Co dalej dzieje się z moją rezerwacją online?

Po odesłaniu polecenia rezerwacji, otrzymacie Państwo od nas na następnej stronie numer zapytania. Państwa rezerwacja będzie przyjęta przez serwis obsługi klienta i uzgodniona z oferentem. Jak tylko będziemy mieli jego odpowiedź, poinformujemy Państwa o tym drogą mailową. Jesteście Państwo teraz związani swoim poleceniem rezerwacji przez 48 godzin i możecie następnie wyrazić swoją rezygnację wysyłając wiadomość email (oczywiście tylko wówczas, jeśli rezerwacja ta nie została jeszcze potwierdzona). Dłuższe terminy obowiązują przy rezerwacjach z życzeniami i warunkami specjalnymi np. obłożenie ponad normę lub zwierzę domowe na zaptanie.

Czy mogę wcześniej uzyskać adres obiektu wakacyjnego?

Na mapie danej prezentacji obiektu pokazujemy Państwu z reguły dokładną lokalizację kwatery stosując czerwony domek. W niektórych wyjątkach zaznaczone jest położenie nie kwatery lecz tylko miejscowości wakacyjnej (czerwony punkt). W tych przypadkach stosujemy się do wyraźnego życzenia danego oferenta i prośby o dyskrecję. W każdym przypadku otrzymacie Państwo dokładny adres obiektu wakacyjnego najpóźniej wraz ze swoimi dokumentami podróży 10 do 14 dni przed rozpoczęciem podróży.

Czy moją rezerwację mogę anulować?

Możecie Państwo w każdej chwili anulować swoją rezerwację, najłatwiej poprzez formularz kontaktowy. Wysokość kosztów związanych z anulowaniem jest uzależniona od ogólnych warunków umowy oferenta i od czasu w jakim dochodzi do anulowania. Jeśli niespodziewanie nie możecie Państwo przyjechać, powiadomcie nas Państwo o tym fakcie najszybciej jak jest to możliwe, nawet jeśli tak wydarzy się na kilka dni przed przyjazdem. W razie pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Tutaj znajdą Państwo formularz kontaktowy

Wyposażenie domów wakacyjnych

Co zawiera gwarancja „What you see is what you get"?

W związku ze swoim prawnym zobowiązaniem atraveo gwarantuje: "What you see is what you get" – "To co widzisz, to również dostaniesz!” Opisy wszystkich oferowanych na stronie atraveo kwater odpowiadają w istotnych szczegółach faktom. Do tego wszyscy współpracujący oferenci zobowiązali się przed rozpoczęciem współpracy w stosunku do atraveo. Ponadto, potwierdzenie rezerwacji tworzy jasne warunki umowne dla gościa. Jeżeli zaistnieje powód do reklamacji a oferent danej kwatery nie zaradzi problemowi, możecie Państwo zwrócić się w tym wypadku do atraveo. My zapewnimy Państwu dogodne i niebiurokratyczne rozwiązanie.


Warunki gwarancji:

Jeśli podczas Państwa pobytu na miejscu stwierdzicie jakieś braki, musicie natychmiast o nich poinformować swojego oferenta kwatery lub jego przedstawiciela, tak aby dać mu możliwość rozwiązania danego problemu. W sporadycznych przypadkach w grę może wchodzić kwatera zastępcza. Jeśli dana reklamacja pozostaje na miejscu bez rozwiązania, powinniście Państwo zwrócić się do swojego oferenta pisemnie najpóźniej dwa tygodnie po powrocie z urlopu. Prosimy załączyć, jeśli to możliwe, jakieś dowody. Opcjonalnie możecie Państwo wysłać swoją reklamację także do atraveo, my przekażemy ją dalej do oferenta. Jeśli oferent nie odpowie na nią w ciągu sześciu tygodni od otrzymania reklamacji lub nie uda mu się w ciągu ośmiu tygodni osiągnąć żadnego porozumienia, wówczas atraveo podejmuje się próby pośrednictwa, na przykład poprzez propozycję ugody. Jeśli także to nie przynosi sukcesu, w sprawę wkracza atraveo, jeśli Państwa roszczenia wydają się być uzasadnione i jeśli Państwo w odpowiedzi odstąpicie od żądań w stosunku do oferenta.

Ograniczenie: Niezależnie od ewentualnego umownego lub prawnego zastrzeżenia w stosunku do oferenta kwatery wakacyjnej gwarancja ta odnosi się wyłącznie do samej usługi zakwaterowania i wyklucza zastąpienie / rekompensatę przyjazdu lub wyjazdu lub tak zwanej utraty przyjemności z urlopu. Gwarancja ta jest ograniczona do wysokości rzeczywiście zapłaconej ceny najmu lub podróży jak i kosztów dodatkowych. Refundacja różnic wynikających z opisu obiektu, refundacja za wynikłe przypadki siły wyższej (takiej jak np. burza, pożar), są wykluczone.

Ile osób może nocować w jednym domu?

Do każdej kwatery jest podane maksymalne obłożenie. Obiekt nie może pomieścić więcej niż podaną liczbę osób. W liczone są w one z reguły także niemowlęta i dzieci. Obłożenie ponad normę jest możliwe w wyjątkowych przypadkach, trzeba jednak o to zapytać przy rezerwacji. W zleceniu dokonania rezerwacji prosimy podać liczbę współtowarzyszy podróży, ich wiek jak i imiona. Prosimy pamiętać, że za obłożenie ponad normę mogą powstać dodatkowe opłaty. Prosimy pamiętać, że w Chorwacji z powodów prawnych nie jest możliwe obłożenie ponad normę nie jest możliwe i dlatego nie można o nie zapytać.

Czy dostępne jest łóżeczko lub krzesełko dla niemowlaka?

Informacje na ten temat znajdą Państwo w opisie danego obiektu. Jeśli nie podane są żadne wskazówki na ten temat, oznacza to z reguły, że w obiekcie nie jest dostępne żadne łóżeczko dla niemowlaka. Jednakże w takiej sytuacji jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętnie skontaktujemy się z oferentem danego obiektu opierając się o Państwa rezerwację, aby zapytać, czy można dostawić łóżeczko, krzesełko lub coś podobnego.

Czy internet/WLAN są dostępne?

Czy istniej połączenie, dowiecie się Państwo z prezentacji obiektu. Jeśli jest mowa o internecie lub połączeniu WLAN, korzystanie z nich jest możliwe jedynie w celach wypoczynkowych, natomiast w wykorzystywanie go w celach służbowych nie jest z reguły możliwe. Zużycie danych może być ograniczone. Może się też zdarzyć, że stała dostępność nie będzie zagwarantowana. Połączenie WLAN oznacza z reguły, że obejmuje ono większość pomieszczeń danej kwatery. W zależności od wielkości, rodzaju budynku i położenia kwatery wakacyjnej połączenie może nie być dostępne jednak w całym domu i ogrodzie.

Czy wolno zabrać z sobą zwierzęta domowe?

Pies, kot, mysz: czy i ile zwierząt domowych wolno zabrań ze sobą – najczęściej jedno, czasem także kilka – różni się to w zależności od danego domu i jest to podane w danym opisie obiektu. Jeśli chcecie Państwo zabrać więcej zwierząt niż jest to podane w opisie, trzeba o to zapytać wiążąco dokonując rezerwacji. Prosimy kliknąć w tym celu w opisie obiektu na "Przejdź do rezerwacji" i podać liczbę zwierząt domowych. W pojedynczych przypadkach trzeba także pytać o możlwość zabrania nawet jednego zwierzaka. Wynajmujący chcą mieć pewność, że ich kwatera nadaje się dla Państwa i waszego zwierzaka.Za zabranie zwierzęcia może zostać doliczona dopłata. Wskazówka: Już podczas wyszukiwania prosimy podać, czy zabieracie Państwo jakieś zwierze domowe, wówczas na liście wyszukiwania będą wyświetlane tylko odpowiednie obiekty wakacyjne.

Czy w zarezerwowanym obiekcie wakacyjnym znajduje się telewizor?

Wyposażenie różni się w każdym z domów. W opisie obiektu podana jest informacja o tym, czy dostępny jest telewizor. Tam znajduje się także informacja, jeśli w obiekcie jest dostępna także telewizja satelitarna lub kablowa. Prosimy pamiętać, że poprzez satelitę lub telewizję kablową można automatycznie obierać także niemieckojęzyczne kanały telewizyjne.

Kiedy jest otwarty basen?

W opisie obiektu znajdziecie Państwo najczęściej informacje na temat godzin otwarcia basenu w sezonie. Jeśli nie znajdzeicie państwo żadnych odpowiednich wskazówekm może zorientować się na podstawie następujących godzinach: W karajach śródziemnomorskich baseny są otwarte z reguły od początku czerwca do połowy/końca września, w Europie środkowej najczęściej w lipcu i sierpniu. Prosimy pamiętać, że podane terminy rozpoczęcia i zakończenia sezonu mogą być przesunięte w zależności od pogod.

Kto wykonuje sprzątanie końcowe?

Jeśli opis obiektu nie zawiera żadnych wskazówek dotyczących sprzątania końcowego, goście muszą posprzątać sami. Jeśli sprzątanie końcowe wliczone jest w zakres świadczenia lub zostało dodatkowo zamówione, kwatera należy jedynie pozamiatać.

Czy muszę zabrać pościel i ręczniki?

W opisie obiektu podane jest, czy pościel i ręczniki są zawarte w cenie najmu lub czy można zamawiać je dodatkowo. Jeśli nie ma żadnych wskazówek na ten temat, wówczas trzeba zabrać ze sobą pościel i ręczniki.

Na co należy zwrócić uwagę jeśli chodzi o ogrzewanie i klimatyzację?

Czy kwatera dysponuje ogrzewaniem lub klimatyzacją, jest podane w danym opisie obiektu. Czy przy korzystaniu z nich powstają dodatkowe koszty, podane jest w informacjach o cenie. Prosimy pamiętać, że w kilku państwach istnieją ustawowe ograniczenia odnośnie okresu grzewczego.

W jaki sposób wymierzone były podane odległości?

Aby podać Państwu orientację przestrzenną, w większości opisów obiektów znaleźć można informacje o odległożciach, np. jak daleko jest do najbliższej plaży. Prosimy pamiętać, że podając informacje o odległościach stosuje się odległości w linii prostej. Bardzo często chodzi tu o wartości przybliżone. Planując podróży prosimy odnieść się do mapy wyświetlanej przy każdym obiekcie.

Czy podane są określone terminy przyjazdu i wyjazdu?

Często przyjazd jest możliwy tylko w poszczególne dni, na przykład w piątki lub soboty. Możliwe dni przyjazdu przy danym obiekcie są podkreślone w kalendarzu obłożenia. Kliknijcie Państwo na wybrany dzień przyjazdu, a zostanie wyliczona odpowiednia cena najmu lub podróży (wymagana jest dostępność). Poza sezonem w niektórych sytuacjach możliwe są także inne dni przyjazdu, należy o nie zapytać przy rezerwacji. Prosimy kliknąć w tym celu na "Przejdź do rezerwacji" i podać wybrany termin i czas trwania pobytu.

Aby uniknąć przestojów, wielu wynajmujących podaje minimalny czas trwania najmu, na przykład 3 noce lub jeden tydzień. Te dane znajdziecie Państwo w kalendarzu obłożenia. Jeśli wybierzecie krótszy przedział czasowy, na przykład ponieważ szybciej wyjeżdżacie, cena będzie mimo to wyliczona za minimalny czas trwania pobytu. Jeśli planujecie Państwo przyjechać później niż zostało to zarezerwowane, prosimy zwrócić na ten fakt wynajmującego, aby nie czekał ona na Państwa nadaremnie.

Czy wraz z moją rezerwacją mogę podać moje szczególne życzenia?

W opisie obiektu jest podane, czy przy danej kwaterze oferowane są dodatkowe usługi. Można jes najczęściej wybrać jako dodatkowo zamawiane usługi przy rezerwacji. O szczególne życzenia, jak na przykład piętro, na którym ma się znajdować mieszkanie wakacyjne, możecie Państwo zapytać w połączeniu z Państwa poleceniem dokonania rezerwacji. Prosimy wpisać Państwa życzenie po prostu w polu "Państwa wskazówka do działu obsługi klienta",my przekażemy je dpowiedniemu oferentowi. Prosimy pamiętać przy tym, że życzenia szczególne są odnotowywane najczęściej tylko jako niewiążące życzenia klienta.

Przyjazd/Wyjazd i dokumenty podróży

Kiedy i jak otrzymam swoje dokumenty podróży?

Dokumenty podróży zostaną przygotowane do wysyłki po wpłynięciu całej kwoty najmu. Z reguły dokumenty te przesyłane zostają Państwu na 10 do 14 dni przed rozpoczęciem podróży drogą mailową lub pocztowa.

W jaki sposób wygląda przekazanie kluczy?

W Państwa dokumentach podróży znajdą Państwo wskazówki na temat przekazania kluczy. Po okazaniu dokumentu najmu obiektu otrzymacie Państwo na miejscu klucz do zarezerwowanego przez Państwa obiektu noclegowego.

Kim jest osoba kontaktowa na miejscu?

Dane Państwa osoby kontaktowej na miejscu są podane w Państwa dokumentach podróży.

Gdzie znajdę wskazówki i informacje na temat przepisów paszportowych, dewizowych i zdrowotnych?

Wskazówki i informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa oraz przepisy dotyczące wjazdu do danego kraju a także przepisy zdrowotne, i wizowe i inne znajdziecie Państwo na stronie Ministerstwa Spraw Zagranicznych:www.msz.gov.pl. W przypadku nie uzyskania odpowiednich informacji w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, prosimy o kontakt z Państwa ambasadą.">www.msz.gov.pl.

W jakich godzinach jest możliwy przyjazd i wyjazd?

Przyjazd powinien nastąpić z reguły między godziną 15 a 18. O możliwość przyjazdu w godzinach późniejszych należy zapytać oferetna. Prosimy pamiętać także o tym, że obiekt noclegowy muszą Państwo opuścić najpóźniej do godziny 10 w dniu wyjazdu. Dokładne godziny przyjazdu i wyjazdu podane zostaną Państwu w dokumentach podróży. W przypadku, kiedy już w momencie dokonywania rezerwacji wiedzą Państwo, że Państwa przyjazd nastąpi wyjątkowo wcześnie lub wyjątkowo późno, prosimy poinformować nas o tym pod "Państwa wskazówka do działu obsługi klienta". A my zapytamy o Państwa rozbieżne godziny przyjazdu danego oferenta.

Wyszukiwanie i dostępność

Jak mogę znaleźć kwaterę na wypoczynek?

Podajcie Państwo w wyszukiwarce swój cel podróży, proponowany termin, czas trwania wyjazdu i najlepiej także liczbę osób, z którymi chcielibyście wyjechać. W trzecim kroku wyszukiwania możecie Państwo oprócz tego podać, czy chcecie zabrać zwierzę domowe. Jeśli przykładacie Państwo duże znaczenie na określone wyposażenie lub basen, możecie to również podać podczas wyszukiwania. Teraz kliknijcie na „Pokaż oferty”, a atraveo zestawi listę dostępnych domów wakacyjnych. To może potrwać kilka sekund.

Aby ułatwić Państwu porównanie cen, lista wyszukiwania zawiera ceny, które zostały wyliczone dla Państwa specjalnego układu wyszukiwania: termin podróży i czas trwania, liczba osób, a nawet dopłata za psa są w miarę możliwości zawarte w cenie. Lista wyników wyszukiwania zawiera tylko najważniejsze dane na temat każdej oferty. Aby dowiedzieć się więcej, wykorzystajcie Państwo podgląd klikając na „Szczegóły”, aby przejść do prezentacji obiektu.

Czy wybrane obiekty wakacyjne są dostępne w wybranym terminie podróży?

Jeśli podczas wyszukiwania wybierzecie Państwo termin podróży i czas jej trwania, oferowane kwatery będą sprawdzane automatycznie pod względem dostępności, tak że na liście wyników wyszukiwania znajdą się tylko wolne obiekty. Podstawą jest kalendarz obłożenia, który jest aktualizowany przez oferenta. Dla pewności dostępność jest mimo to przy rezerwacji jest ponownie sprawdzana poprzez zapytanie u oferenta. Jeżeli w wyniku sprawdzania okaże się, że kwatera nie jest dostępna, zaproponujemy Państwu inne rozwiązania.

Co to jest Liquid Search ?

Wraz z funkcją Liquid Search, naszą najnowszą technologią wyszukiwania, znajdziecie Państwo szybko i prosto odpowiednie dla Państwa oferty. W atraveo cały proces wyszukiwania znajduje się na jednej stronie wraz ze wszystkimi ważnymi inforamcjami serwisu: Kto na przykład szuka ofert na nowej mapie Google, dowie się, gdzie położone są ciekawe miejscowości turystyczne i jak się one nazywają. Z jakim zainteresowaniem trzeba się liczyć w Państwa regionie wypoczynkowym, dowiecie się się Państwo całkiem prosto w zintegrowanym kalendarzu. Dla każdego tygodnia sezonu podajemy prognozę dotyczącą popytu i pokazujemy oprócz tego, ile z oferowanych kwater jest dostępnych w danym momencie. Kto może dopasować się czasowo, może wybrać inny rzadziej wybierany termin i tym samym mocno zaoszczędzić. I wreszcie polecamy Państwu dla każdego regionu popularne cechy wyszukiwania.

Pytanie do działu obsługi klienta

Wraz z tym formularzem przekazujecie Państwo niewiążące zapytanie do naszego seriwsu obsługi klienta. Odpowiedź otrzymacie Państwo jak najszybciej, z reguły w ciągu kilka godzin – nawet wieczorem lub w weekend i święta.
Dla załatwienia Państwa sprawy potrzebujemy numer zapytania.
Jest nam niezmiernie przykro, że jesteście Państwo zmuszeni anulować swoją podróż. Aby załatwić tą sprawę potrzebujemy numer zapytania do Państwa rezerwacji. Prosimy pamiętać, że w tym przypadku powstają koszty związane z rezygnacją. Po wysłaniu tego wypełnionego formularza otrzymacie Państwo wiadomość email, z które będzie wynikała wysokość kosztów za anulowanie rezerwacji.
Prosimy wybrać rodzaj błędu i krótko go opisać.
Prosimy podać nazwisko i adres email abyśmy mogli skontaktować się w razie pytań lub usuwania błędu.
 
 
Możecie nam Państwo wysłać także maila: serwisobslugiklienta@atraveo.pl

Lub zadzwońcie Państwo do nas: 042.8810167 (tylko z Polski) lub 0049.211.668878170. Jesteśmy dostępni telefonicznie od poniedziałku do piątku od 9 do 18 jak i w soboty od 9 do 13 (czas środkowoeuropejski). Możecie Państwo zadzwonić do nas w dniu dzisiejszym od 9 godziny.

Na emaile i zapytania przychodzące poprzez formularz zapytania odpowiadamy przez całą dobę, także w weekendy i święta.